Lev nu

Alla inlägg under februari 2013

Av Jag - 15 februari 2013 10:24

Jaha då var det min tur att trilla dit. Influensan har ett stadigt tag.
Tycker att det är inte så länge sedan jag var hemma och var sjuk. Jag dom ALDRIG är sjuk. Nu är detta andra gången på tre veckor. Pinsamt när man börjat ett nytt jobb.
Nu håller vi tummarna för att Albin o Dan klarar sig.

<3

Av Jag - 14 februari 2013 18:47

Många kramar till er idag på Alla Hjärtans Dag!

Av Jag - 14 februari 2013 18:46

Igår kväll skulle jag iväg på utbildning. Det var inte lönt att åka hem utan det blev ännu en middag vid skrivbordet.

Efter utbildningen blev det raka vägen till idrottshallen. Albin hade hemmamatch med A-laget, vinst med 7-5.

Av Jag - 13 februari 2013 11:02

Influensa in da house...
Det är Samuel som ligger nerbäddad med hög feber och hosta till förbannelse.
Eftersom han har förkylningsastma tar detta ännu hårdare på honom. Suck...
Nu håller vi tummarna för att vi andra klarar oss.

Av Jag - 11 februari 2013 19:21

Någon har varit extremt sugen på något gott. Jag upptäckte att plasten var borta.
Nu ska vi leta efter boven.

Av Jag - 10 februari 2013 16:59

Tycker att det är så mysigt med en massa tända ljus på kvällarna.
Här hemma finns ett stort förråd med olika varianter.
Ett nytt tillskott i familjen.

Av Jag - 10 februari 2013 13:43

Sitter framför brasan och vinterstudion med ett glas varm choklad. Mums!
Ute ligger snön så fint och vi bara myser och myser.

Av Jag - 10 februari 2013 13:15

Igår hade Albin bortamatch mot serieledarna. Det skulle bli en tuff match. När de möttes senast på bortaplan förlorade våra killar på grund av domarskandal. Ville absolut inte va med om samma sak igen. När de möttes i DM vann våra killar.
Det var våra killar som var bättre igår. De hade matchen men pga urusla domare som ville släppa in andra laget och få en jämnare match. Vilken dålig stil.
Men men, våra killar var bättre och det blev en härlig seger. Det var länge sedan vi såg en sådan glädje efter matchen.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards