Lev nu

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Jag - 5 april 2009 22:15

.... trodde jag att det skulle bli när jag var ute & "kände" på vädret i morse. Brrrrrr. Den där sommarvärmen som skämde bort oss igår tänkte definitift inte göra det idag. Idag blåste det svinkallt och solen var ett minne blott. Provade att hänga ut tvätt för första gången i år. Det gick sådär.....det fläktade lite i kläderna men det var väl allt. Så det var bara att plocka in det igen.

Passade på att dammsuga. Det behövdes.....mycket grus och gräs.


Under eftermiddagen passade jag på att läsa ut en bok medans tvättmaskinen gjorde sitt jobb. Råkade nog somna till om jag ska va riktigt ärlig. Det är ju var dag det blir en middagslur.


Ikväll körde vi hem till Emma & Thomas. Samuel ska sova över där inatt. De ska på en hemlig utflykt imorgon.

Så ha nu en riktigt rolig dag killar.

Kram på er!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards