Lev nu

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Jag - 13 april 2009 20:45

Idag tog vi tag i Samuels rum. Ut med den gamla bokhyllan och in med den nya.

Lite problem att få ut den gamla var det. Efter att ha kasat och burit den genom hela huset så tog det stopp i garaget. De förbaskade skenorna till porten tog emot och vi fick skruva isär möget. Det som skulle va så enkelt.

Så denna fina dag har vi legat på alla fyra och sorterat backar med grejor. Vad skönt att det är gjort nu!!!

Vid 4 kom Emma och hämtade mig ikväll skulle vi ut & äta samt gå på bio, min födelsedagspresent.

Vi åt underbart god grekisk mat, handlade godis och såg En shoppoholicks bekännelser. Så bra filmen va. Vi kunde känna igen oss vid flera tillfällen som t ex de gånger vi varit på Mix-rean och dragit i alla barnkläderna och fäktats med vassa armbågar.

Nu vill jag inte påstå att vi är några shoppoholickar men samma tillfredställelse fanns när kassarna kom ut ur affären.........


Tack Emma för en fantastisk kväll!


Sitter nu här vid datorn och kommer på att jag har en hel del och göra inför morgondagens kväll.

Så........bye bye.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards