Lev nu

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Jag - 23 april 2009 21:00

Så det är väl lika bra att jag berättar detta själv.

Igår efter jag bloggat klart skulle jag busa med Albin lite. Vi killade varandra osv Albin drar bak huvudet snabbt, jag hinner inte undan med mitt eget och blir träffad precis under ögat.

Det svullnar snabbt upp en stor bula. Nu menar jag en stor bula utan att va gnällig. Med kyla och tryck i en halvtimme lyckades jag nog få bort det värsta.

I morse när jag vaknade tyckte jag att det var lite svårt att titta. Mycket riktigt. Ögat var riktigt svullet och började få en blå nyans. Och det har blivit värre under dagen. Vid hemgång från jobbet var det rikigt blå lila. Märkväl, på en hel skola så är det endast 2 barn som frågat vad jag gjort och typ alla kollegor.

Det ser fruktansvärt ut. Som lite extra krydda på dagen var det även ett föräldramöte inplanerat ikväll. Så det blev en tur hem för att bättra på spacklet. Gud vad jag älskar smink. Det tar bort det värsta.


Förresten, när detta hände så var min lillebror här. Han var ganska oförskämd och sa att han skulle lägga in kommentarer på bloggen.

Hmm, ser ni några. Nej, inte jag heller. Så kom igen nu Matte.

Jag väntar:-))

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards