Lev nu

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Jag - 21 juni 2009 22:45

Ja Madde du gissade rätt på mina klurigheter. (Eller Agnetas)

Jag tyckte dom var jättesvåra.


Av Jag - 21 juni 2009 21:45

Grattis Bea på din 12-årsdag.

Vi började vår morgon med att gå upp och sjunga för Bea. Hon fick denna fina slips att ha på sig idag. Den kunde t om spela. Det ni. En stor godisnapp blev det också samt skjutande Pommac.

Men vår familjs morgon kunde startat bättre. Efter vår lilla sångstund började Albin må illa av alla dofterna i köket. Han mådde så dåligt att han spydde över hela vårt rum. Tur att allt var packat. Det var bara att lasta in allt i bilen och försöka bege sig hem så fort som möjligt. Inget roligt att va kvar. Bilresan gick jättebra och Albin somnade som en stock när vi kom hem. Han har mått bra sen dess. Efter 4 timmars sömn åkte Dan och Albin in till Akuten med han arm han har fortfarande jätteont och det är ordentligt svullet. Som tur är var det inget brutet. En ordentlig stukning. Det är bara han egen smärta som sätter gränserna. Alltså bara köra på som vanligt. Skönt!!!!!

Jaha då var den här lilla semestern slut. Imorgon är det åter arbete.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards