Lev nu

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Jag - 29 juni 2009 20:45

Det blev en hemmadag. Den förbaskade bedövningen satt i ca 5 timmar.

Barnen var sega och brända efter gårdagens besök på stranden. Så det passade alldeles utmärkt att va hemma idag.

Vi har ju 3 stranddagar framför oss med fotboll.


När vi ändå gick här hemma och såsade från säng till säng tog vi oss i kragen tillsist och gick ut och plockade våra första smultron. Ha vi hann för de hemska fåglarna i år.

 

Det fanns 2 färdiga smultron idag.

Albin plockar det allra första smultronet...

Samuel letar efter sitt smultron...


Ikväll åkte Dan och barnen ner till Malmö för att se U21-finalen mellan England-Tyskland.

Så jag passar på att vräka mig i soffan med en stor skål popcorn.

Av Jag - 29 juni 2009 12:45

Har precis kommit hem från tandläkaren.

Hon fixade till min tand utan några bekymmer. Hon frågade om jag ville ha bedövning. Ja, vad fasiken, varför inte. Nu efteråt ångrar jag mig.

Under hela besöket låg jag där med bedövad tunga som åkte bak i svaljet, kändes det som. Och jag som är så klökig........ jag mådde så illa, svettades........ Sitter nu här hemma och andas med näsan och försöker koncentrera mig på roliga saker dvs försöka förvilla bort illamåendet.

Löjligt va????

Det enda positiva är att jag har en fin tand igen. Tack för det!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards