Lev nu

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Jag - 7 december 2010 21:32

Oops glömde visa hur det ser ut på soffbordet.

  

Har jag glömt att berätta att jag älskar vitt   

Av Jag - 7 december 2010 21:16

Hemma igen efter ett sjukhusbesök.

Här kommer de utlovade bilderna. Jag hade tur. Kunde precis ta 2 bilder innan batteriet la av. Kollar ju aldig ifall den är laddad. Kanske ska börja göra det.

    

Duktiga Caroline som tog sprutan idag. Det var en stor dos idag.

Samuel mådde inte så bra efter sprutan. Blev jättetrött, stort märke på armen och det kliade.

Så här såg armen ut när vi kom hem.

    

Lite röd och svullen, eller???

Nu mår han bra igen. Men armen är fortfarande röd och det har blivit en hård knuta.

Vågar inte ens tänka på hur han skulle se ut om han inte hade grundat med allergipiller igår och idag. Blir en liten pilla imorgon också.

Albin kom hem efter skolan och berättade vad han hade fått på so-provet. 35 av 38. Skitbra. Han är inte nöjd. Ville ha alla rätt. Men vi är nöjda.

För att bli godkänd skulle man ha 12. Verkligen låg poäng tycker jag. Har man så lågt borde man inte va godkänd.

Imorgon blir det jobb igen. På kvällen har Albin innebandymatch. Ska bli spännande. Albin är sjukt laddad. Vill göra många mål. (Där är det inget fel på självförtroendet.)

Nu håller vi kväll.


VAB

Av Jag - 7 december 2010 10:48

VAB igen   

När ska detta ta slut.

Igår fick Dan hämta Samuel i skolan. Han hade ont i huvudet och mådde illa.

Jag hade den stora turen att ha ett samtal på eftermiddagen så jag kunde tyvärr inte åka ifrån.

Hela kvällen va han hängig och la sig tidigt. Men imorse när han vaknade mådde han bra igen. Konstigt...

Så i eftermiddag blir det spruta trots allt. Ska försöka på mig att ta ett litet foto på den tappra lille killen.


Vad gör man då en sån här dag? Tvättar, tar lite sovmorgon, jobbar(skriva 2 eller 3 samtal, sen är jag klar), kanske förbereda lite inför fredagens kalas.

Appropå något helt annat, det snöar igen. Härligt. Jag vågar knappt skriva det, finns risk att jag får en stor skara på mig. Men hallå det är vinter o då ska det va snö. Konstigt vore väl annars.


Nej nu måste det bli samtalsskrivning.

Hörs.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards