Lev nu

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Jag - 16 december 2010 22:36

Behöver verkligen skärpa till mig med bloggandet.

Här kommer lite bilder från veckan.

Ska vi börja med fredagen. Då var det kalas för Dan.

 

Albin bodde inne på rummet.

  Vi andra följde Idol-finalen.   De "gamle" med.   I lördags var det julfest med styrelsen i innebandyklubben.      

I måndags var det Lucia. Som alltid var denna lilla söta snäckan tänd. Hon har hängt med sen jag var liten. Lika fin idag som hon var då. Nja... kransen är lite svedd i kanten. Glömde ljusen en gång...

  På kvällen var vi på Samuels skola och tittade på hans Lucia-tåg. På den skolan är det 4:orna som går Lucia. Alltså hans tur detta året.    

Här har vi vår lille Nisse.

  Barnen har hjälpt till med lite julpyssel.    

Det blev söta änglar.

   

Och lite söta tomtar.

 

Ikväll har det blivit städat. Började röja i en bokhylla. Hittade detta underbara nyckelband. Nu kan jag äntligen byta ut mitt blåa mot detta vita snygga och med en helt underbar text.


En extra tanke till dig Mamma. Krya på dig    

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards