Lev nu

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Jag - 10 juli 2010 22:40

Ännu en stekhet dag.

Det är vi värda efter denna långa kalla vinter.

Men jag måste säga att jag längtar efter några små moln som skulle kunna svalka kroppen.

Att va hemma är helt otänkbart. Så därför är det stranden som gäller. Idag fläktade det faktiskt lite. Gott!!!

På kvällarna är det riktig medelhavskänsla. Just nu står tempen på 26 grader. Kan inte fatta det... men om kvällarna njuter vi. Då blir det grillat, ett glas vin och en bok på altanen.

Avundsjuk??? Förstår det...


Imorgon ska det bli ännu varmare, går det!!!???

Då blir det stranden...

Av Jag - 10 juli 2010 22:24

Igår var party hos Kent.

Kameran hamnade på bordet och vem som tagit alla korten vet jag inte, inte jag i alla fall.
Det var stekhett denna dag. Inte ett endaste löv rörde sig på träden och kl 11 på kvällen var det 27 grader. Mmmmmm Inte om man ska ut och är festklädd kanske.

3 tjejer på ballkongen och luftar sig.

   

Ett självtaget foto antar jag. Får säkert på f-n för att jag lagt ut det. Men lek inte med min kamera...  

 

Rosan svalkar sig.

 

Bror min

  

Vi använde tidningar att svalka oss med. 

  

De ser plågade ut i värmen.

Vi cyklade in till Kent. På vägen in skojade vi lite om att det hade varit skönt att bli skjutsad.

När vi skulle hem vinglade Dan över 2 högar med glasskärvor inne i stan. PUNKA!!!!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ

Inte nu...

Vad gör man? Jo sätter cykeln. Gå hem, aldrig... Bli skjutsad av Dan, aldrig.

Så det blev så att jag skjutsade honom hela vägen hem, nästan. Gav upp de sista 200 meterna. Men jag tog kronfågelbacken sittandes med Dan på pakethållaren. De ni...

Jag brännde massvis med kalorier kl halv 2 i natt och har hyfsad träningsvärk nu.

Så, skoja aldrig om såna där saker som kan drabba er lite senare.


Denna kvällen hade barnen ff här hemma. Albin hade 2 kompisar och Samuel fick va med. Det gick superbra. De ringde bara 2 gånger om saker de inte kunde hitta. Är sååå stolt över våra 2 stora killar.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards