Lev nu

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Jag - 13 juli 2010 23:35

Ja då satt vi här idag och väntade på världens regn- och åskväder. Vad blev det av detta då? Ingenting...

Det blev ännu en hemmadag. Det finns ju alltid något att pyssla med.


Dan blev rastlös och stack iväg och köpte ny telefon. Medans jag tog en runda i trädgården och njöt av att det var så fint.


Ikväll hade Albin åter träning. När jag hade skjutsat in honom där stack jag hem till mamma och pappa för att plocka jordgubbar. Mums de är nästan som allra bäst nu. Massor med smak i.

Pappa hjälpte oss att byta olja på bilen. Tack för hjälpen. Du är en klippa...


Ikväll var det första kvällen som hela familjen satt bänkad framför tv:n. Vi följde alla med spänning, Morden i Midsommer. Grymt bra. Barnen gillar verkligen serien och inga mardrömmar heller, vad vi vet   .


Imorgon har de lovat en sån där skitvarm dag igen. Då är dagen bokad för stranden.  

Sov gott på er!!!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards