Lev nu

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Blivit med luftmadrass

Av Jag - 30 juni 2011 23:30

Satte klockan på 7 så att vi kunde "paxa" 2 stolar. Tro det eller ej men massor med folk hade redan paxat stolar. Helt otroligt!!!

Åt en mysig frukost på balkongen Gjorde oss redo för en dag på stranden.

Det var lite molnigt direkt när vi kom ner. Molnigt och molnigt, nu menar jag inga såna tråkmoln som det är i sverige. Här var det liksom aldrig skugga.


Dan tog med Samuel till affären för att köpa luftmadrass och kom tillbaka med det allra största som fanns.

När de stod och tittade på madrasser hade en man kommit fram till dom och frågat om de skulle köpa en. Ja, svarade Dan. Mannen sa att det behövde de inte göra. Vi fick deras för de skulle åka hem idag och tänkte ändå bara kasta den. Så nu har vi blivit med luftmadrass, en STOR.

    


Lunchen tog vi på en strandrestaurang. Idag blev det pizza.

    


Efter det gick vi tillbaka till poolen och badade hela eftermiddagen. Idag stekte det på som bara den.

      


Albin har bytt namn till fjällan. Det som han brände sig i Skummeslöv tappar han nu. Han tappar skinn på halva ryggen.

  


Ikväll blev det middag på en kinesisk restaurang. Jag fick lämna stället när jag hade fått in drickan. Kände mig konstig i magen och ville inte riskera något. Kändes tråkigt att behöva gå hem men det var jätteskönt att få komma hem och lägga sig en stund.

De andra stannade kvar och åt riktigt god mat.

    


Sen gick de och shoppade parfym till Dan. Det blev ett besök i spelhallen. Idag var det att skjuta ankor. Gick tydlingen sådär.

 

Det blev en lugn och mysig hemmakväll med lite spel och snacks på balkongen.

   

Ikväll har det varit karaoke på hotellgården. Vissa ska nog inte visa sig vid poolen imorgon. Fy katten vad det lät illa många gånger. Men ganska underhållande. Albin undrade när rutorna skulle spricka. Vilket betyg...


Appropå myggor och myggbett. Hittade fler efter det att jag skrivit sist. Jag hittade 6 stycken till. Det kliar som bara den. Grrrr

Imorgon kommer familjen I och familjen B hit ner till oss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag - 1 december 2015 19:35

Nu är det dags att röra på sig i bloggvärlden. Från och med idag kommer ni att hitta mig här nouw.com/levnu     ...

Av Jag - 22 november 2015 10:22

Godmorgon! Vi vaknade till ett vintervitt landskap. Helt underbart, älskar ljuset som kommer från snön. Så här såg det ut igår kväll. Inte trodde vi att det skulle komma så mycket snö och dessutom ligga kvar. Det har varit tyst här inne i t...

Av Jag - 5 november 2015 20:16


I tisdag fick jag tag i denna lilla godsak. Det finns endast ett fåtal. Nu håller vi helg. ...

Av Jag - 3 november 2015 20:47

Igår hade jag en fantastisk dag på stranden med jobbet. Vi måste verkligen komma till stranden på helgerna. Det är helt magiskt där. Här hemma råder det frystömning. Nästa vecka kommer köket och vi kommer att sättas på prov i vår matlagning. ...

Av Jag - 1 november 2015 19:36

Efter flera veckors förkylning tyckte jag förra veckan att det var bättre. Åkte och tränade och sedan två utekvällar på det så var det bara att säga hej hej till förkylningen igen. Denna gång är det värre och idag mår jag faktiskt riktigt risigt. ...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards