Lev nu

Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

Bröllopsdag Liseberg

Av Jag - 22 juli 2010 23:15

Vaknade av att regnet öste ner. Men det var bara att klä på sig och stötta killarna.

  

Det blev vinst mot det österrikiska laget TSU Neumed Obergäserdorf med 4-1. Ni är sååå duktiga.

Dom var så glada efter matchen.  

 

Det tar på krafterna att heja på sin storebror. Eftersom det regnade hela förmiddagen så bestämde vi oss för att åka tillbaka till rummet och bara sova. Hur skönt som helst. Det blev ju sent igår och en hel del dricka oxå. 

  

Idag var det 10 år sedan vi gifte oss. Kan inte fatta att det redan har gått 10 år. Dan hade köpt en present till mig.

  

Ett svart armband från Thomas Sabo som jag önskat mig ett tag.  Det är så fint.

  Albin fick kämpa i matchen mot Staffanstorp.  

Tyvärr tog gotia-äventyret slut här. De förlorade med 2-1.

  

Klart att de var besvikna men ändå väldigt nöjda. 

Efter matchen åkte vi till Mc Donalds och åt middag. Ha ha ha det blev vår bröllopsmiddag. Glamoröst i alla dess hörn.

Resten av dagen ägnade vi åt Liseberg.

  Barnen fick sina åkband, sen var de uppslukade. Vi satte oss på en restaurang med lite god dricka. Sen fick Samuel tider då han skulle komma till oss. Albin hade samling med sitt lag.  

  

  

  

    

När klockan var 10 stängde de Liseberg och trötta, nöjda åkte vi hem till vårt ställe och kröp ner i sängen. Imorgon blir det hemfärd.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag - 1 december 2015 19:35

Nu är det dags att röra på sig i bloggvärlden. Från och med idag kommer ni att hitta mig här nouw.com/levnu     ...

Av Jag - 22 november 2015 10:22

Godmorgon! Vi vaknade till ett vintervitt landskap. Helt underbart, älskar ljuset som kommer från snön. Så här såg det ut igår kväll. Inte trodde vi att det skulle komma så mycket snö och dessutom ligga kvar. Det har varit tyst här inne i t...

Av Jag - 5 november 2015 20:16


I tisdag fick jag tag i denna lilla godsak. Det finns endast ett fåtal. Nu håller vi helg. ...

Av Jag - 3 november 2015 20:47

Igår hade jag en fantastisk dag på stranden med jobbet. Vi måste verkligen komma till stranden på helgerna. Det är helt magiskt där. Här hemma råder det frystömning. Nästa vecka kommer köket och vi kommer att sättas på prov i vår matlagning. ...

Av Jag - 1 november 2015 19:36

Efter flera veckors förkylning tyckte jag förra veckan att det var bättre. Åkte och tränade och sedan två utekvällar på det så var det bara att säga hej hej till förkylningen igen. Denna gång är det värre och idag mår jag faktiskt riktigt risigt. ...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards