Lev nu

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Jag - 4 november 2011 13:09

Äntligen fredag. Du har aldrig varit så välkommen...

Just nu är halva fam i Barcelona. Albin har fotbollsresa/träningsläger där. De åkte i onsdags och kommer hem på måndag natt. Många dagar.

Kan meddela att de har det varmt och gott. Hoppas att Dan smörjer in sig ordentligt så att han inte bränner sig.   Jag är inte alls bitter.


Här hemma rullar det på. I måndags så hade vi planeringsdag på jobbet. Var grymt effektiva. I tisdags hade vi heldagsutbildning i LIP.

Tänk om alla hade fått ta del av detta. Då hade vi haft en bra mycket bättre värld. Tänk om alla hade tänkt lösningar istället för problem.


I onsdags åkte Dan o Albin. Jag och Samuel stack på innebandy och hade en myskväll tillsammans. Där jag nog råkade somna lite väl tidigt i soffan. Samuel var inte helt nöjd.


Igår kväll var Samuel och åt middag hos mormor o morfar. Jag var ute med mina arbetskompisar och käkade. Vi firade Pia som fyllde år i veckan. Det blev en mycket trevlig kväll med god mat och gott vin. Precis som det ska va...


Idag var jag borta en runda på jobbet och nu väntar en härlig fredag och en helt underbar helg. Ikväll väntar mys för hela slanten med Samuel. Behöver jag tala om att han gillar detta skarpt att va ensam med mamma. Det bästa är väl att få sova hos mamma. Pappa kan nog va orolig över sin plats.   


Ha det gott!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards