Lev nu

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Jag - 20 november 2011 16:42

Så nu är fönsterna putsade. Det är bara Albins rum kvar. De där tonåringarna sover ju hur länge som helst och sedan sitter de inlåsta på rummet.


Igår kväll var jag och Dan hos Fam Eriksson. Vi badade i vedeldad tunna. Det var hot hot hot.

Vi tvekade länge på om vi skulle iväg. När vi väl hade tagit beslutet på att åka så var det dags att fatta beslut om jag skulle bada eftersom jag är så förkyld. Men vad fasen det kan inte bli värre.


Vi tjejer började bada. Killarna servade oss med dricka och snittar. När vi var färdigbadade så stod middagen på bordet.

Efter maten badade killarna. De som skrattat åt oss när vi sa att det var varmt fick igen det nu. Det var inte många som satt ner. Termometern visade 40 grader och bränt... (kvicksilvret gick inte längre och termometern kommer nog aldrig mer att fungera)


Här hemma hos oss var det FF. Man visste inte riktigt hur man skulle finna sitt hus. Men killarna hade skött sig hur bra som helst.


Nu väntar en mysig kväll med ljus. Så får vi se om det blir jobb imorgon.


Av Jag - 20 november 2011 12:31

Putsar fönster...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards