Lev nu

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Jag - 6 november 2011 11:17

Vaknade i hyfsad tid idag. Kände mig dessutom utvilad (händer inte alltför ofta).

Slängde i en maskin tvätt, det blir inte speciellt mycket nu när det bara är jag och Samuel. Var det så här vi hade det innan barnen kom??? Om jag inte minns fel så tyckte man att tvätten var pest men egentligen var det ju inget att gnälla över. Har lite andra referensramar numera...


Även idag kom k-posten på besök. Ja ja tänkte jag. En tidning kan väl vara gott idag när man är ensam. Så jag frågar lite snällt -vad kostar den? -20 kr. 20 KR!!!!!!!!!

Det stod ju 12 kr på tidningen..... Då ville jag inte ha den. Så mycket är den inte värd. Men hon ändrade sig kvickt. Jag fick den för 12 kr. DET BLEV INGEN DRICKS!

Får de sätta vilket pris de vill på tidningen. Tänk så många som blir lurade.


Idag blir det nog lite fix här hemma. Råttorna har växt oförskämt snabbt. Dessutom får jag väl ta tag i det där problemet sopor. Mjölk-kartonger, glas och burkar som ska kastas.

Ser ut som om jag har min dag räddad.


Kanske ska titta på resor. Vill ju iväg till sommaren och då är det hög tid att fixa det nu.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards