Lev nu

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Jag - 22 november 2011 09:59

Är fortfarande hemma och är sjuk. Detta är ju bara inte klokt.

Tycker att jag känner mig bättre idag. Jag har suttit uppe sen 8 nu och kan nog klara en stund till. Igår sov jag bort nästan hela dagen.

Det värker i magen av träningsvärk som jag hostar. Vet inte riktigt hur jag ska tolka detta???!!!


Tror att jag ska börja att planera inför adventen nu. Förra året gjorde vi massor av julgodis. Det var jätteroligt. Nu gäller det bara att hitta recepten igen.

Tror faktiskt att jag ska va riktigt pysslig i år. Känner för det. Det var ju ett tag sen. Det har varit ett par tuffa år och där tänker jag inte hamna igen. Nu har jag lärt mig när det är dags att dra i handbromsen. Hellre lite tidigare än för sent. Klokt va???


Ikväll har Albin innebandymatch, bortamatch. 15 mil enkel resa. Hade gärna följt med men om jag ska bli riktigt frisk så är det bäst att sitta under en filt i soffan med lite massor av tända ljus.


Nähä nu ska recept fixas.


Ha det gott!!!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards