Lev nu

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Jag - 7 oktober 2010 18:54

Regn och rusk har det varit hela dagen.

Men faktum är att jag tycker faktiskt att det ät ganska mysigt.

På jobbet är det väl mindre kul med alla blöta kläder och 2 surrande torkskåp som går hela dagen. Men men men när man kommer hem är det så mysigt och krypa upp i soffan, ett tänt ljus på bordet och höra hur det smattrar på rutan.

Nu tror jag att hösten är här.


Igår var jag och Jessica iväg och handlade till partyt på lördag. Det ska bli sååå kul. Blåsan är tvättad och pumpsen polerade.

Vi handlade så mycket gott och onödigt. Ivarje fall när man ställer sig på vågen.

Det kommer att bli ännu en hektisk helg.

Imorgon ska Albin har lite mys i klubbstugan med sig fotbollskompisar. Pizza och film är bokat.

Vi ska förbereda till partyt. På lördag har båda killarna innebandypremiärer.

Samuel är först ut i Höör och sen ska vi vidare till Ängelholm med Albin. Hoppas att vi hinner hem till partyt.

Söndag kommer att bli en ljuvlig dag. Slappa slappa och göra nada. Det enda som måste göras denna dag är att packa min väska. För på måndag em åker jag till stockholm på LIP-utbildning. Det ska bli så spännande. Ska bli kul att äntligen få träffa dessa 2 kvinnor som har inspirerat oss i snart 3 år.

Lääängtar.


Nu kommer min underbara man med en kopp kaffe.

Visst är livet underbart ibland...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards