Lev nu

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Jag - 27 oktober 2010 11:51

Är hemma idag oxå.

Nu är jag riktigt trött på detta. Det känns bättre i rygg o nacke men det är inte helt bra, så det blir att försöka jobba imorgon.

Tråkigt o va hemma. Blir så rastlös.


Nu på förmiddagen har jag hunnit jobba lite. Förbereda lektionerna för imorgon. Nu kan man lägga det åt sidan.

Har hittat låtar till vårt tema som ska handla om rymden. Vi ska göra en rymdteater och i den ska vi ha musik.


Idag är det ett riktigt höstväder. Regnet hänger i luften. Det blåser och löven faller ner på gräsmattan. Just nu ligger de bra där. NOT.

Som den perfektionist man är så avskyr jag att det ligger löv överallt.


Nu ska jag börja fundera på vad vi ska ha till middag ikväll.

Lika roligt varje vardag. Börjar snart få idéetorka på mat som går snabbt att laga. Har du några bra tips?


Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards