Lev nu

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Jag - 15 oktober 2010 15:13

Nu har det nästan gått en vecka sedan jag bloggade.

Under veckan som gått har jag varit i Stockholm på coachutbildning.


Vi åkte dit i måndags eftermiddag. Naturligtvis blev jag åksjuk på tåget. Tänk dig att sitta i 2 timmar och må tjyvtjockt. BLÄÄÄÄÄÄ

Väl uppe tog vi oss snabbt till hotellet. För alla er som undrar om det blev dubbelrum med chefen eller enkelrum så kan jag berätta att det blev........enkelrum.


I tisdag blev vi bara matade med en massa info och en massa intryck.

Helt fantastiska människor som gick på denna kursen.

Tisdag eftermiddag blev det lite shopping och kvällen avslutade vi med en god middag på en italiensk restaurang.

Under onsdagen var det praktiskt arbete. Vi coachade varandra nästan hela dagen och på kvällen tog vi tåget hem igen. Var allt orolig att jag skulle må dåligt igen. Kliver på tåget och inser att jag har fått en åkabakåtplats.

SKIIIIIIIIT!!!!!!

Men med mat i magen och mörkt ute så mådde jag prima. Kunde t om kosta på mig att äta en kola och slumra till en timme.


Igår var jag tillbaka på jobbet. Det var tungt. Ögonen var sååå tunga. Men efter någon timmes sömn på eftermiddagen blev kvällen helt okej.


Jag är så glad att jag fick förmånen att åka iväg och utbilda mig. Har en dag till i november.


I måndags fick Samuel sin andra spruta. Det gick bra denna gången oxå. Vi är så glada att det går bra. På måndag väntar ännu en ny.

Ikväll ska vi vara värdar när den nya arenan invigs. Vi har fått parkettplatserna. Kul. Barnen ska vara hemma själva. De längtar efter en kväll med tv och dator helt ensamma. Så om en halv timme ska vi äta vår kvällsmat för sen bär det iväg.

Vi hörs senare.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards