Lev nu

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Jag - 10 oktober 2010 21:14

Hade tänkt lägga in bilder från lördagens party men batteriet tog slut så nu ligger kameran på laddning. Typiskt...

Bilder kommer en annan dag.


Det blev en sen och lyckad lördagkväll.

Dans quiz och god mat och dricka och världens bästa vänner.

Kan inte bli mer än lyckat.

TACK Jessica & Micke för en supertrevlig kväll.


Då det blev sådär sent så har dagen blivit som den blivit. SEEEEEG.

Men jag kan stolt berätta att HELA strykhögen är bort och korgarna i tvättstugan är tomma. Dessutom är golvet fritt från grus. Lite duktiga har vi allt varit idag.


Nu har jag packat oxå. Imorgon går tåget till Stockholm. Är nervös men vet inte för vad. Löjligt va. Kan det ha med sjukdomen??? Trodde jag var frisk men så fort det sätts press på mig så får jag sån där ångest och minnesluckor. Jag hatar det. Vad gör man??? Tips tack.


Imorgon är det åter dags för Samuel att få en spruta. Dubbel dos från förra gången. Denna gången får Dan följa med.


Önskar Er en fantastisk vecka för det tänker jag ha!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards