Lev nu

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Jag - 2 oktober 2009 13:30

Det har varit en hektisk dag.

Dan åkte tidigt i morse iväg på långvägsjobb. Kommer inte hem från imorgon kväll. Eftersom jag oxå började tidigt idag fick vi lite hjälp av farfar. Tack för att du kom till oss imorse så tidigt.

Sen har hela dagen rullat på mycket o göra på jobbet, hämta Samuel efter skolan, mellanmål till båda barnen


Ikväll skulle Samuel till Albin på kalas. Bowling och Mc Donalds. Mycket uppskattat. Samuel va såååå nöjd efter en jätterolig kväll.

Jag o Albin blev hembjudna till mormor o morfar på middag. Tack för maten och sällskapet.

 

Killarna tackar än en gång för spelen.

 

    

Lite bilder från kvällen.

Därefter skulle Albin in till stan för att titta på innebandy. Den matchen gick till förlängning och va inte slut förrän nästan halv 11. Öhhh vad drygt och trött va jag då med. Längtade bara hem till sängen.


Det va så skönt o bara komma hem och få krypa ner i sängen. Barnen ville naturligtvis också passa på o sova hos mig.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards