Lev nu

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Jag - 3 oktober 2009 13:45

Idag går man minsann inte ut om man inte behöver det. Det regnar och blåser som bara den.


Då jag är själv med barnen passar jag på att mysa med dom och inte göra måstensaker. Det kan jag göra en annan dag.

Vi har spelat wii och andra ps-spel. Det blir man nog aldrig för gammal för. Vill fortfarande vinna allt. Blir lite sur om barnen vinner. Grrrr.


Mormor o morfar kom hit o hjälpte med att lyfta in olivträdet i uterummet. Det ska bli full storm och det stora olivträdet är jag rädd om. Dessutom har det fått 2 frosat redan och det vill nog inte ha mer nu för att kunna överleva.

Tack för bärhjälpen!


Ikväll kommer Dan hem. Det ska bli skönt o ha han hemma igen. Det blir ganska "dött" när den andre är iväg.


Nej nu ska jag ta revansch mot barnen. Du håller väl på mig....

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards