Lev nu

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Jag - 26 oktober 2009 19:00

Barnens novemberlov har börjat idag.

Mitt börjar inte riktigt än. Först har vi ett antal föreläsningar och annat arbete som  måste klaras av innan dess.


Trodde att barnen skulle sova länge idag. Men av någon konstig anledning så var de oförskämt pigga imorse. Så är det aldrig när vi ska till skolan.

Det är väl bra att de utnyttjar dagen så mycket som det bara går.


Idag har det faktiskt inte hänt ett smack förutom en massa jobb då och det tänker jag då rakt inte skriva här på denna sidan. Jag vet att det finns människor som är intresserad och vill veta en massa och hoppas på att jag ska försäga mig. Men där går ni bet. Jag har tystnadsplikt. Den enda gången jag pratar jobb,det är i bilen då jag ensam kör hem från jobbet. Det har blivit som en liten terapi för mig, jag jobbar ofta i bilen hem. Till detta spelar jag hög musik. Sen när jag väl kommer hem är jag färdigjobbad. Så skönt ska ni tro. Vet att det är fler som gör så, inom andra yrken oxå för den delen.


Nu ska jag krypa upp i soffan med en varm kopp te och en bok.


Vi hörs!



Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards