Lev nu

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Jag - 30 oktober 2009 13:04

Wow det är fredag. Helgen står för dörren. Skööönt!!!!!!


Var en liten runda på jobbet idag. Passade på att städa klassrummet. Damma, plocka iordning, piffa till det. Sånt som behövs ibland. Jag blev riktigt nöjd.


På vägen hem köpte jag med mig frallor hem till barnen. När jag handlade frallor så bjöd affären alla kunder på en paket kakor/choklad. Tänk vad trevligt! Man blir så glad för något så enkelt. Den tjejen ska jag skänka en extra tanke idag.

Ringde och bjöd hit min pappa på frallor och kaffe. Man får ju aktivera den stackars pensionären så att han inte blir någon soffpotatis. Ingen risk.....Skrattande


Här hemma har det oxå hänt lite. Fixade Signes alla matskålar, kattmat är verkligen äckligt för att inte tala om kattlådan. Ööööörrk!

Har fixat smutstvätt-rakt in i tvättmaskinen. Strykhögen börjar minska.


Ska köra bort till blomaffären och köpa något fint till Andrées grav. Sen kör vi ut en runda och tänder ljuset.


Vi hörs lite senare.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards