Lev nu

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Jag - 27 oktober 2009 17:42

Ännu en dag har passerat i rasande fart. Vart tar alla timmar vägen under dagen?


Möte hela förmiddagen och eftermiddagen tillbringade vi på en sååååååå tråkig föreläsning. Den kunde varit så bra och intressant om den hade innehållit något annat än bara forskningsstudier. Jag satt och lyssnade på forskningsresultat i 3 timmar. Jösses......


Tog en snabb promenad på stan. Jättemycket folk, det märks att det är lov.


När Dan kom hem pågick det singstar för fulla muggar. En del stjärnor fanns det, medans någon fick bedömningen, tondöv. Hi hi hi. Jag hade nog också placerats in i det facket är jag rädd för. Men jag bryr mig inte speciellt mycket. Jag vågar sjunga ändå. So what....


Ikväll blev det riktig snabbmat, pasta med köttfärs. Gott och enkelt.


Nu beger sig resten av skaran iväg på innebandyträning. Jag ska passa på o bara ta det lugnt här hemma. Ska fortsätta läsa boken Trasig. Den är riktigt läskig med superbra.

Skön oktoberläsning...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards