Lev nu

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Jag - 25 oktober 2009 13:36

Sitter här i soffan en helt vanlig söndag.

Är lite sliten efter gårdagen. Vi hade tjejträff och denna gången hade vi bestämt att vi skulle till västkusten. Vi hade bokat bord på en båt.

Vi började dagen med ett besök på IKEA.

  

Maddes garderob skulle kompletteras och jag passade på att komplettera med värmeljus. Stora värmeljus, hittade även röda stora värmeljus. Ska spara dom till jul. Det kan nog bli snyggt på det vita matrumsbordet. Eller vad tror du?

Var inom Hennes oxå. Hade glömt mina örhänge hemma och det kändes ganska naket i öronen. Så ett par örhänge köpte jag. Stora dinglisar.


Full fart mot båten och maten.

 

Christel Helena & jag 



  

Madde & Helle

  

De var svårt att beställa mat men vi började med en liten...

  

...Gimles och därefter blev det...

  

...morotsbiffar med potatisgratäng. Mmmmm...  

... och pricken över i:et var blåbärspajen med vaniljglass.

Mätta o glada traskade vi vidare till spritshoppen. Här blev det lite inhandlat. Årgångsglögg, Absolut Rock, och choklad till barnen.


Samtidigt var Dan på fotbollsfest. Idrottsföreningen firade 80 år. Han hade oxå haft det roligt av att döma i det skick han kom hem i.Glad


Tidigare under dagen spelade Albin hemmamatch.

  

Vinst med 8-2. Bra jobbat!!!

Samuel var på prisutdelning då de vunnit sin serie i fotboll.

  

En stolt grabb. Tyvärr går inte bilden att vändaSkrikandes.


Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards