Lev nu

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Jag - 22 oktober 2009 18:35

Har nu gått o tänt en massa värmeljus i huset.

Visst kan det va mysigt med hösten. Jag älskar att ha en massa ljus tända. Något som våra vänner inte är speciellt förtjusta i. För det är inte bara ljus som jag gillar utan jag gillar även att ha det riktigt varmt inomhus. Varför gå inomhus o frysa om man kan få det så varmt som man vill. Dumt o chansa, ellerhur???

Så alla som kommer till oss har för det mesta t-shirt. Annars svettas man ihjäl påståss det. Jag håller inte med. Jag har aldrig svettats här hemma...


Nåväl... längtar till lördag då jag, Christel, Madde, Helena o Helena ska träffas. Vi ska ha en shoppingdag och sen har vi bokat bord på en båt. Äter middag där under några turer. Ska bli så mysigt o roligt.

Vi har oxå bestämt att vi ska på Melodifestivalen till våren. Japp vi har fått biljetter. Skoj!!!! Tack superMadde som satt o vaktade biljettsläppet.


Hoppas att du får en bra kväll!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards