Lev nu

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Jag - 13 oktober 2009 19:30

Först vill jag tacka farmor o farfar för att ni tog en motionsrunda i vår trädgård. Nu är vi uppe i 17 säckar. Det finns fortfarande massor med löv kvar i trädet och i häckarna. Tar det aldrig slut......


Just nu är jag och Signe själva hemma. Albin tränar innebandy, Dan och Samuel åkte till affären för att handla. Tyckte att vi hade massor med mat i kylskåp o frys men vid en närmare titt var det bara frontat. Grrr Dans förbaskade yrkesskada. Det såg i varje fall snyggt ut när jag öppnade de båda skåpen.Glad


Tog en paus i jobbandet vid datorn. Tänkte att jag kunde unna mig att blogga i någorlunda tid idag. Annars brukar jag komma på det så där i sista stund, visst ja, skulle ju blogga oxå. Tror ni att man har nåt o skriva då. Känns som om det bara blir en massa bla bla bla. Vad tycker du?


För tillfället är det diskussioner överallt om den där influensasprutan. Ska man ta den eller inte??? Jag tror att vi har bestämt oss efter mycket frågande hit o dit med personer som sägs va bra på det. Vi ska alla 4 ta den.

Varför skulle det tas fram ett vaccin till en väldigt stor befolkning om det skulle va stora risker. Riskerna sägs va större med influensan än med vaccinet. Så varför chansa...

Nej det vågar inte jag/vi.

Antar att diskussionen aldrig tar slut.

Hur tänker du göra?

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards