Lev nu

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Jag - 2 december 2009 22:07

Ännu en sen bloggning. Vad är det som händer egentligen??? Jag brukar antingen sova på soffan så här dags eller är jag redan i säng.


Jag kan meddela att jag är klar med årets alla samtal. Ha, det känns ganska skönt att säga det. Det blir alltid extra arbetstimmar under några veckor på det redan pressade livsschemat  


Ibland undrar jag hur alla andra hinner göra hur mycket som helst. Jag hinner ju ingenting på dessa veckorna.

Vad ska jag hitta på med alla timmarna som blir över nu? Har du något förslag. Jag har kanske något nytt på gång, julkorten. Detta är jätteroligt o göra men det tar oxå en massa tid. Kanske ska satsa på någon lätt variant detta året???


Nu ska jag hoppa i bingen. Ögonlocken börjar bli tunga och jag ska upp riktigt tidigt imorgon. Klockan ringer 5. Vem är sugen på att stiga upp då??? Jag är tvungen...


Natti natti

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards