Lev nu

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Jag - 14 december 2009 19:25

Ja då har man börjat beta av listan.


Samuels rum är klart. Trodde aldrig att jag skulle bli det. För bakom billådorna under sängen låg det massor med saker. Det fyllde hela sängen. Så när han kom hem fick han ta tag i allt. Snällt va....


Imorgon väntar Albins rum... tror inte att det blir lika farligt som idag. Orkar inte en sån intensiv dag till.

Dessutom ska Signe kastreras. En liten liten portion mat mellan 6 o 7 och sen är det vatten till operationen. Usch känns konstigt att de ska sprätta upp hela magen på vår alldeles underbara prinsessa. Lämnar iväg en fin katt och får tillbaka en vimmelkantig, rakad katt med tratt på huvudet... hoppas hoppas att allt går bra...

Av Jag - 14 december 2009 11:53

Har precis varit ute på en lååångpromenad med Mia. Tack för sällskapet. Det blev en riktigt ordenlig runda. Nu gäller det att man gör detta varje dag. Det har chefen sagt...  Visst är jag duktig då???

Allt för att bli frisk...


Jag har oxå bestämt mig för andra saker:

  • Jag ska gå upp tidigt (tillsammans med barnen) på morgonen och göra vid mig.
  • Jag ska börja göra vid ett rum i taget. Med start på Samuels rum idag.
  • Lägga lite pussel varje dag.
  • Ut och gå en lång runda varje dag.
  • Hinna vila lite oxå så att jag har energi kvar när barnen kommer hem från skolan.
  • Ta en dag i taget   

Jag ska verkligen försöka att hålla mig till detta.


Nu ska jag sätta mig o äta en smörgås med saltrulle på och en stor kopp kaffe. Därefter hugger vi in på Samuels rum. 

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards