Lev nu

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Jag - 13 december 2009 21:59

I förmiddags tog jag mig i kragen och åkte till intersport o fixade 3 julklappar. Sakta men säkert går vi mot mål.


Resten av dagen har jag legat nerbäddad under ett täcke i soffan. Sköööönt!!!

Jag har varit helt slut idag efter gårdagens kalas.


Samuel har varit hos Isac o lekt idag. Eld o lågor hoppade han in i bilen. Han längtade verkligen efter Isac.

Albin har haft fotbollsträning.


Just nu tittar jag på Wallander på TV - Hämnden. Bra och faktiskt lite läskig.

Av Jag - 13 december 2009 13:07

Igår hade vi kalas. Dan fyllde år. Sång och paket på sängen från oss alla.

Därefter åt vi en lång mysig frukost tillsammans.

Ja sen va det bara att packa innebandyväskan. Albin hade hemmamatch idag. Det gick bra. Storvinst...

Bredvid mig på bänken satt en av bortalagets föräldrar. Det var det mest negativa jag mött i ett par skor. De klagade på vårt lag, på domarna, på sitt eget lag och på sina egna tränare. De hade behövt en rejäl smäll för o vakna upp, att de befann sig bland annat trevligt folk.

De var riktiga energitjuvar...


Sen var det bara hem och förbereda för kvällens kalas. Vi bjöd på taco, både med färs och med kyckling.

Vi smakade på årets glögg. STARKT!!!!! Inget för mig, tacka vet jag Saturnus saftglögg. Finns det något godare???


Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards