Lev nu

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Jag - 22 december 2009 17:40

Nuuuu är vi verkligen klara med alla julklapparna. Jag och Samuel var inne i stan idag och fixade det allra sista.

Jösses vad där var folk. Helt galna dessutom. Rycker och sliter i allt, trängs pustar och stönar, hostar och nyser på en. Bläääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som du säkert anar så gjorde vi ett snabbbesök, ville hem så tidigt som möjligt. Trodde vi. En buss hade brakat rakt igenom hela bussterminalen. Det var alldeles tjockt med folk, poliser, brandbilar och ambulanser.

Samuel tittade chockat på hela bedrövelsen. Sen var det bara att snällt vänta på sin buss.

När vi kom hem stack han till Hampus och jag slog in alla julklapparna. Ikväll sätter vi ut gröten vid granen. Hoppas att tomten hittar till oss i snöovädret så han kan lägga alla paketerna under granen. Hoppas hoppas...

Detta är barnens höjdpunkt trots att de börjar bli stora.

Av Jag - 22 december 2009 11:16

God middag!


Idag tog jag o killarna en lååång skööööön sovmorgon. Det är ju ändå jullov. Varför inte passa på & njuta då.


Albin stack precis till bussen. Han ska in o titta på innefotbollen i idrottshallen. Tjejernas tur idag och spela.

Jag & Samuel tar en senare buss. Vi har en liten julklapp kvar att handla, till Maja. Det kommer att gå fort, Samuel har redan bestämt vad han ska handla.


I eftermiddag blir det nog pepparkaksbak om orken finns. Vi håller det öppet så länge.


Ska fixa fram kläder till Samuel så att vi kan åka iväg.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards