Lev nu

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Jag - 5 december 2009 12:34

Fredagkväll blev en mycket lugn kväll. Till middag blev det sushi till mig, kebabtallrik o mc donalds till barnen.

Dan skulle iväg på after work och jag kände verkligen inte för att laga någon middag.

Därefter åkte Samuel till Maja, övernattning och jag och Albin satt och hängde i vars en hörna i soffan framför idol.

Men som vanligt somnade jag när det var dags för att berätta vilka som skulle få sjunga om. Jag såg att Erik skulle det men sen kom den där förbannade reklampausen och då är det kört. Att inte tv-kanalerna fattar att de tappar hur många tittare som helst när de gör så. I varje fall tappar de mig.


Idag vet jag inte riktigt vad det står på schemat. Tror att jag ska pynta lite här hemma och sen får vi se vad som mer hinns med. Vad ska du själv göra idag?

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards