Lev nu

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Jag - 28 december 2009 22:36

Igår kväll var vi och tittade på sista delen av Stieg Larsson serien.

Den var jättebra. Köpte en vatten och hade med mig. Jag tror att jag drack 2 cl. Jag hade inte tid. Hi hi hi


Jag fick en ensam förmiddag här hemma. Barnen sov över hos mormor & morfar.

Tack för att de fick sova där.


Jag förberedde mig för att åka in till stan och möta upp Caroline. Allt tar just nu lite längre tid i mitt liv. Har svårt att välja och att ta beslut. Vad är viktigt att göra och vad kan vänta. Det är väl bara att stå ut med det just nu. Hoppas att det ger med sig för annars kommer det att bli ett rent helvete. Jag avskyr att inte ha koll på saker & ting.


I stan blev det presenthandling till en mycket kär vän. Hur mycket folk som helst. Vi ska ju fira honom på Nyår. Det ska bli så roligt. Som sagt vi har alltid ett fasligt partaj när vi träffas. Har bestämt att det nog blir cykel hem denna natt. Brukar vara svårt att få tag i taxi en sån kväll.

Tyvärr kan jag inte skriva vad vi handlade. För födelsegrisen kanske läser bloggen (förmodligen frun).   


Gjorde ett besök på VV ikväll. Positivt resultat. Härligt nu i jultider. För jag har krängt hur sjukt mycket som helst.

Men nu är det slut med det. Tillbaka till gamla vanor igen.


Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards