Lev nu

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Jag - 6 december 2009 21:18

Här gick man i godan ro och trodde att det skulle bli en mysig familjehelg. Men nej då.

Sitter här ensam i soffan , barnen har lagt sig och mannen min är inlagd på sjukhuset. Tarmvred lät domen. När han kommer hem vet jag inte.


Fy fan och va ensamstående mamma det säger jag bara. Det är först nu som jag vilar rumpan mot något mjukt.

Hela dagen har rusat iväg. Samuel blev utlejd till mormor o morfar som tog med honom till fotbollsträningen. Tack för hjälpen. Och tack för skjutsen in till sjukhuset så att jag kunde hämta hem bilen innan den skulle få böter. Det hade ju bara varit droppen i allt.

Därefter tog jag en tur till affären. De hade ändrat om igen. Så där gick jag och snurrade i en timme säkert. Sen hem och utfodra mat till 2 hungriga barn. Varför inte ta o tvätta, dammsuga och plocka lite till...


Har förberett för morgondagen. Skolväskorna är packade + gympapåse. Kläderna är framlagda allt för att underlätta i morgonbitti.


Det har hänt roliga saker oxå. A hade innebandymatch idag. De vann med 10-0. Han gjorde 1 mål, efter 16 sekunder in i matchen.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards