Lev nu

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Jag - 27 december 2009 16:27

Vilken sovmorgon vi tog. Klockan var 11 när vi gick upp. Känns som om vi behövde det. Det var en ganska seg dag igår.


Jag måste rekomendera filmen Baksmälla. Den var skitrolig. Länge sen man hittade en sån bra & rolig film. Den hade allt.


Idag har vi fyllt på kylskåpet. Det var ganska tomt så här efter jul. Det går ganska mycket mat när man är hemma allihopa.

Körde ut en runda till kyrkogården och tände ljus. En julklapp till den kyrkogården hade varit plattläggning i gångarna. Vintrarna är en ren bedrövelse där. Gräsgångar med en massa kletig jord. Du förstår säkert vad detta innebär. Alldeles kletiga skor men framförallt halkrisken. Det är riktigt halt där. Jag är ingen mespropp när jag går men där ute är jag verkligen asrädd för att trilla.


Jag älskar att ha en massa ljus tända. Alla våra vänner tycker att det är lite för mycket. Det blir för varmt. Men jag älskar det.

Så här mysigt kan det då bli:

  

Det kan även bli en liten fara. Fråga Signe...

Hon fick för sig att lukta lite närmare på ett ljus idag.

Resultatet blev lite kortare och lockiga ögonbryn på höger öga.

Hon verkar inte bry sig.


Ikväll har vi bokat bio. Vi ska se den 3:dje och sista delen av  S Larsson serien. Vi får väl se om den är lika bra som boken.


Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards