Lev nu

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Jag - 5 november 2009 19:39

Hallo där!


Nu är barnen äntligen friska. Det innebär skolgång för båda två imorgon. Skönt.

När jag gick här hemma idag och plockade iordning så hittade jag det här:

  

Vit champanjechoklad med rosenblad från The Spicy Tree. Hade helt glömt bort att jag köpt det. Hmm, när ska man ta en liten smakbit av den här fantastiska kakan. Gillar du oxå choklad? Vilken sort gillar du?


När jag och Samuel satt här i soffan i godan ro kom vi på att all läxa inte var gjord till imorgon. Opps. Nu blir det bråttom att klara av allt. Han har Bumerangläxa, skriva om en dag denna veckan och så är det läsläxan. Konstigt att vi glömt detta. Vi har ju varit hemma i två hela dagar.

Nu får vi sätta fart...

Av Jag - 5 november 2009 12:09

Nu är jag hemma igen efter 2 timmars pilotutboldning. Roligt och intensivt. Har fyllt på energitanken igen. Inte illa...

När jag tittade ut i morse så tänkte jag åhhh ännu en mörk novemberdag. Men efter att kört 5 minuter till grannby så möttes jag utav bilar som var fulla av snö.

  

Så här såg det ut på jobbet. Inte världens vackraste bild, men den första snön har fallit.

Tänk att det tar så olika, inte en flinga hos oss men bara några minuter bort är det vitt. Komiskt.

Av Jag - 5 november 2009 07:30

Idag ska jag iväg på min pilotutbildning. Albin är i skolan med Samuel får stanna hemma idag oxå.

Så därdör blir det bara pilotutbildningen jag ska iväg på idag. Resten av jobbet får min vikarie ta.

Nå, ser jag ut som en pilot??? Glad

  

Dagens outfit blir en klänning från Indiskan.


Måste rusa. Bloggar när jag kommer hem igen.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards