Lev nu

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Jag - 7 november 2009 18:47

Ja jösses vad vi har varit effektiva.

Huset har städats, grundligt, gjorde det allra sista i den nya klädkammaren. Hittade då ett överdrag jag köpt till sängen för ett bra tag sen från IKEA. Så det bytte vi oxå. Fint som bara den blev det.

Tvättat skor som var vita en gång i tiden. Det är dom nu igen Glad


Dan har tvättat båda bilarna och bytt till vinterdäck på Polo:n. Nu är vi liiite mer förberedda inför vintern. Ska byta på den andra oxå. Vi ska tydligen byta något annat oxå på den bilen så vi väntar o byta däck tills då.


Nu väntar en god middag med ett gott rött vin och därefter ryggläge på soffan. Visst låter det underbart...


Ha en riktigt bra kväll!

Av Jag - 7 november 2009 12:27

Sitter just nu och hjälper barnen med lite läxor. Eftersom de har varit sjuka så har de lite att ta igen.

Det är flitiga lampan som lyser just.

Precis då jag skriver detta flippar Samuel ut för att han ska räkna minus. Usch jobbigt värre.

Albin fixar sin läxa själv.


Idag blir en städdag. Det behövs, men vad tråkigt. Är inte alls sugen på att hugga tag i städningen. Gör hellre andra roliga saker.


Vad ska du själv göra idag?

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards