Lev nu

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Jag - 17 november 2009 20:31

Sitter här vid datorn med en blytung arm. Idag har jag blivit vaccinerad mot svininfluensan.

Jag mår bra förutom att armen känns tung och fingrarna känns svullna, men det är de inte.

  

Här är det lilla sticket som jag var såååå nervös för. När jag åkte iväg idag så var jag kall om händerna och helt genomsvettig. Jag vet......löjligt. Men jag kan inte hjälpa det. Avskyr sprutor.


Med posten idag kom det ett märkligt kuvert. När jag kände på det så kändes det som om det låg ett kiss/bajsrör i kuvertet. Brevet var till Dan. Hi hi hi.

När han öppnar det så har hans företag gett honom en flaska med handsprit.

  

Precis lagom att ha i fickan. Fiffigt. En sån hade jag också kunnat tänka mig att ha i väskan. Den tar ju ingen plats. Perfekt.


Nu ska barnen lägga sig och jag tänker sen inta ryggläge på soffan. Visst låter det härligt...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards