Lev nu

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Jag - 15 november 2009 12:54

Idag fick vi en välbehövlig sovmorgon. Endast kattrackaren var vaken. Hon sover när vi andra är vakna. Hur får man ens katt att vända på dygnet? Snälla hjälp mig!!!

Det var så mycket bus att hon åkte ut, utkastad. Hon hämnades med att gå under bilen och stryka sig för nu har vi en katt som luktar olja. Kanske var det bättre med en busig katt än en oljekatt...


Igår var vi och tittade på Michael Jackson, This is it. Sååååå bra den var. Den var inte alls så som jag hade tänkt mig. Jag kommer nog att köpa den när den kommer ut på dvd.


Om en liten stund kommer våra föräldrar hit och fikar. Eftersom det var sjukdom förra helgen valde vi att fira Farsdag idag istället. Går väl lika bra det. Så nu ligger kakor och tårta i kylen och väntar.


Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards