Lev nu

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Jag - 19 november 2009 10:29

Är hemma från jobbet idag. Känner fortfarande av sviterna från sprutan. Igår var jag riktigt dålig. Var på jobbet en lite runda och hade 2 samtal som var inbokade. Men resten av dagen sov jag.

Jag har haft krypningar i hela kroppen, mått illa, armen kunde jag bara lyfta ut i rak vinkel och lite feber på det. Visst låter detta härligt??? Hade gärna sluppit rubbet.

Men idag är jag åter på banan. Forfarande trött och öm i armen. Kan nästan sätta upp håret med 2 händer nu, det ni. Det går framåt.


Idag står det inte mycket på schemat. Har lagt i en maskin tvätt. Tur att resten sköter sig själv... Ska börja läsa en bok som handlar om tonåringar. Kan kanske hitta några bra tips till min föräldraroll. Tänker nog ta en varm kopp te oxå. Det är sådär ruggigt ute idag. Börjar frysa bara jag tittar ut genom fönstret. Det lilla jag ser genom allt skit.

Efter stormen igår kväll ligger allt på rutan. Jösses som det blåste. Tur att alla lösa föremål var intagna från trädgården annars hade de väl suttit i rutan.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards