Lev nu

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Jag - 28 november 2009 16:16

Nu börjar adventsstämningen infinna sig.

Åkte en runda till våra olika växthus och hittade minsann en alldeles nu stake till köksfönstret. Såg en sådan igår i ett hus och tänkte att den hade ju varit fin o ha. Hittade den inte igår men idag...

Här är den. Visst är den fin. Jag är så himla glad att jag hittade den.

  

Den nya till sovrummet...

  

och stjärnan jag hängt inne i rummet. Ber om ursäkt för de hemska tavlorna. Har nu insett att de ska ut. Får dock vänta till efter jul eftersom väggarna behöver målas om och det har vi inte tid med innan jul. Så det är bara att stå ut.


Har oxå handlat en massa saker till tjejträffen ikväll för ikväll ska det bindas kransar som bara den. Ja och äta och dricka och tjabba en massa. Det brukar bli hur trevligt som helst.  

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards