Lev nu

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Jag - 14 november 2009 15:08

Uppe med tuppen var man idag oxå. Idag var det hemmamatch i innebandy. Det gick riktigt bra. De vann med 5-2. Men det var en match som urartade fullständigt. Motståndarlaget tappade fattningen totalt. Det började trilla in mål o humöret började svika tränarna som fick det att gå över till killarna. Ett tag hade motståndarna 5 killar och en tränare utvisade samtidigt. De hade kanske behövt låna bänken vi använde.Skrattande


Efter matchen åkte jag och Albin in till stan. Dags att skaffa en ny mössa, den svarta Peak försvann efter fotbollsträningen i skolan. Det blev ett par vinterskor till Albin oxå. Han ville inte ha några kängor, töntigt. Jag kan förstå honom, när jag gick på högstadiet ville inte jag helle ta på mig vad som helst. Jag var oxå ganska kräsen, tror jag...

Var inom Idé & Hobby oxå. Köpte lite grejor så att jag kan börja göra julkorten. Det börjar snart lacka ditåt.


Ikväll ska vi allihopa på bio. Vi ska se Michael Jackson. De säger att den ska vara jättebra. Har höga förväntningar.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards