Lev nu

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Jag - 13 november 2009 10:46

Idag var det Samuels tur att ta med sitt husdjur och visa i skolan. Signe har gjort debut i skolan. Tyvärr finns det inga bilder då jag inte vet vilka barns som får vara på nätet osv. Signe var jättenervös. Hela hon skakade. Vi var beredda på att visa upp henne ute. Hade förberett med halsband och sele + koppel. Ville ju definitivt inte att hon skulle smita.

Men vilken tur vi hade, ingen i klassen var allergisk så vi gjorde besöket inomhus. Så rakt upp på bordet, in i bokhyllan, åla längs golvet. Alla barnen var så duktiga och snälla mot henne. Den tuffaste i klassen hade svårast att låta bli henne o så snällt han tog i henne. Jösses den killen hade behövt träffa djur oftare.

Efter en halvtimme i skolans värld var Signe nöjd. Fejkade en liten hostattack, måste hem... så nu är vi hemma o myser. Hon är helt slut, bara ligger och sover.


Jag börjar jobba om en timme. Det är en sån där fredag igen då jag bara har en lektion. Efter det har jag ett utvecklingssamtal. Känner att jag har varit dålig på att blogga sista tiden men all min fritid går just nu åt till att förbereda alla samtalen på jobbet. Så är det varje okt-nov och apr-maj. Jag vet ju hur det är men man vänjer sig nog aldrig riktigt.


Nu ska jag ta o äta en tidig lunch och sedan bege mig till jobbet. Vi hörs ikväll.


Ha en riktigt bra dag!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards