Lev nu

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Jag - 22 november 2009 19:41

Jag började min morgon med att va riktigt duktig. Slängde på mig joggingkläderna och gav mig ut på en långpromenad. Skönt, nästan inga alls var ute. Såg att det lyste i fönsterna och familjer satt och åt frukost. Min väntade sen när jag kom hem. Gott.

Dan gick ut och putsade fönsterna. Snart snart får jag hänga upp mina stjärnor. Längtar som bara den. Vill att det ska var 1:a advent nu. Känna doften av glögg och hyacinter som står överallt i huset. Men om en vecka är det dags.

Därefter stack Samuel till sin fotbollsträning och vi andra åkte iväg med Albins innebandylag. De hade bortamatch och idag var det verkligen långt iväg. När vi åkte hem ångrade jag att jag hade följt med trots att det blev vinst.

Det var redan mörkt, regnigt, hungrig och dessutom dökissig. Gud vad jag längtade hem...


Väl hemma fixade vi middagen och sen satte jag mig för att jobba. Hade ett samtal och skriva.

Nu sitter jag här i soffan med en varm kopp te och myser. (Tittar när Dan stryker tvätt, hi hi hi). Kan det bli bättre?

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards